נהנים ושומרים על נחל הירקון בחופשת הקיץ rgg-news.co.il – רמת גן גבעתיים 9/7/23

גיא מרגלית, מפקח רשות נחל הירקון מסביר: "הדרכים והשבילים שהציבור רגיל להשתמש בהן במהלך הקיץ משתבשות במהלך החורף. באירועי גשם משמעותיים, מי הנגר מהסביבה והנחל מציפים את הדרכים ומשבשים אותן. בתום עונת הגשמים, צוות התחזוקה שלנו משקם את הדרכים לקראת הקיץ, לרווחת המטיילים"

למעשה, מרחב הנחל הוא אחרון המרחבים הפתוחים המשמעותיים במטרופולין דן הצפוף במדינה, ומושך אליו קהל של מטיילים מכל רחבי הארץ. בחלקו המזרחי, בין מחלפים, שטחי חקלאות, מגורים ואזורי תעשייה, ניתן עדין למצא אתרי טבע, מבנים היסטוריים ומופעי מים מרשימים של הנחל.

רשות נחל הירקון נותנת מענה לכמויות המבקרים הגדולות בחודשי הקיץ ומגבירה את עבודות התחזוקה והניקיון בנחל. הרשות מפנה כמויות אשפה גדולות, מבצעת גיזום של הצמחייה, מכשירה ומתחזקת את דרכי הגישה והמבואות לרכבים ושבילים להולכי רגל ורוכבי אופניים.

גיא מרגלית, מפקח רשות נחל הירקון מסביר: “הדרכים והשבילים שהציבור רגיל להשתמש בהן במהלך הקיץ משתבשות במהלך החורף. באירועי גשם משמעותיים, מי הנגר מהסביבה והנחל מציפים את הדרכים ומשבשים אותן. בתום עונת הגשמים, צוות התחזוקה שלנו משקם את הדרכים לקראת הקיץ, לרווחת המטיילים”.

 

 

לכתבה המלאה לחצו כאן >>

sitemanageryarqon
Thumbnail

הפוסט הקודם
מסע מדהים של שיקום...

Thumbnail

הפוסט הבא
לאורך שבילי...

דילוג לתוכן