מכרזים וקולות קוראים

דרושים

מנהלת לשכה ומזכירת הרשות
תיאור התפקיד

רקע
הרשות מחפשת עובד/ת לתפקיד מנהלת לשכה ומזכירת הרשות.
 כללי

  • התפקיד כולל היכרות מלאה של עבודת רשות הנחל ובמגוון התחומים, לרבות ניהול לשכת הרשות ותפעול משרד.
  • העבודה בכפיפות למנהל הרשות, במשרה מלאה במשרדי הרשות בתל אביב.

דרישות תפקיד

  • שליטה במלאה באופיס (בדגש על אקסל, וורד, פאוור פוינט, אאוטלוק וכו') – חובה!
  • ניסיון בניהול יומנים, תיאום ועדות, פגישות, סיורים, ארגון כנסים וכדו'- חובה!
  • רישום פרוטוקולים, הפצתם ומעקב אחרי החלטות.
  • הדפסות, עריכת מכתבים והפצתם.
  • טיפול בדאר יוצא ונכנס, ביצוע תשלומים, תאום שליחויות, טיפול בביטוחי רכב חברה.
  • מענה טלפוני ובמייל, ניתוב הפניות לגורם הרלוונטי.
  • תפעול משרד: ארגון, תיוק, הזמנת ציוד משרדי, כיבוד לישיבות וכדו'.
  • טיפול במכרזים, קבלת הצעות מחיר לפרסום, פניה לקבלנים, מעקב בנושא ביטוח (מול יועץ הביטוח של הרשות) בהתאם להנחית מנהל הרשות.
  • ניסיון של שלוש שנים בעבודה בתחומים רלוונטים לתפקיד.
  • אמינות ויושרה גבוהים, יוזמה, יכולת ארגון, סובלנות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית, כולל מול גופים מגוונים.
  • תואר אקדמי – יתרון.
  • שליטה מלאה בשפה העברית – כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קורות חיים יש לשלוח ל: [email protected]

דילוג לתוכן